نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پاری سن ژرمن و لی‌هاوره| پسران انریکه نمی‌بازند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و استون‌ویلا| پوچتینو همچنان در برزخ پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود
سرخط خبرها

سرجان: در حرم امام رضا(ع) احساس آرامش می‌کنم | شیشلیک غذای مورد علاقه من است

  • کد خبر: ۵۴۳۴۴
  • ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۹
سرجان: در حرم امام رضا(ع) احساس آرامش می‌کنم | شیشلیک غذای مورد علاقه من است
مربی صربستانی تیم بسکتبال آویژه صنعت علاقه بسیاری به شیشلیک دارد و می‌خواهد دستور پخت آن را با خود به کشورش ببرد.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، سرجان ایوانوویچ سرمربی صربستانی تیم آویژه صنعت پارسای مشهد است که در مدت حضورش در این شهر توانسته بسکتبال این باشگاه را سروسامان ببخشد امسال هم تا به اینجا با ۶ بازی این تیم را در رده چهارم جدول گروه الف نگه داشته است. مشهدی‌ها در آخرین بازی در مقابل نفت آبادان با نتیجه ۷۱ بر ۵۹ شکست خورد. به همین بهانه امروز گپی زده ایم با این مربی اروپایی که این روز‌ها در مشهد زندگی متفاوتی را تجربه می‌کند.

بازی با نفت آبادان چطور بود؟
اول من به تیم نفت آبادان بابت بردشان تبریک می‌گویم، آن‌ها در‌ای بازی بهتر از ما ظاهر شدند. نفتی‌ها تمام شوت‌های شان مخصوصا سه امتیازی‌های شان تبدیل به امتیاز شد، اما تیم ما خیلی موفق نبود و در این زمینه کمبود داشتیم و متاسفانه بازی را واگذار کردیم، اما در دیدار‌های بعد حتما جبران خواهیم کرد.

چه جایگاهی را برای آویژه صنعت در نظر گرفتید؟ به قهرمانی فکر می‌کنید؟
واقعیتش الان نمی‌تونیم درباره قهرمانی صحبت کنیم، چون گروه سختی داریم. گروه ما از آن یکی گروه دشوارتر است و من فقط به بازی بعدی فکر می‌کنم و همیشه امیدوارم بتوانیم در هر بازی بهتر از بازی قبل در میدان ظاهر شویم.

برگزاری مسابقات به‌صورت متمرکز را چطور می‌بینید؟
به هر حال با شرایط کرونا برگزاری مسابقات لیگ برتر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی می‌تواند به آمادگی تیم‌ها که از شرایط بازی دور شده‌اند، کمک کنند و به نظرم راه دیگری نبود.

بدون تماشاگر بازی‌کردن چطور است؟
جای تاسف دارد که ما امسال نتوانستیم مقابل تماشاگران مان بازی کنیم. هواداران پرشوری در مشهد حضور دارند که سال گذشته به بسکتبال هم نزدیک‌تر شده بودند و اگر کرونا نبود ما می‌توانستیم از حضور آن‌ها بهره‌مند شویم.

نظرتان درباره غذا‌های ایرانی چیست؟
خیلی غذا‌های ایرانی را دوست دارم. اینجا غذا‌ها خیلی با صربستان متفاوت است. در کشور من غذا‌ها کم حجم، ولی پر کالری است اینجا غذا‌ها لذیذ است و خیای باید مواظب باشیم تناسب اندام و وزن مان به هم نخورد. (می خندد)

کدام غذای ایرانی را بیشتر دوست دارید؟
شیشلیک غذای مورد علاقه من است. سعی می‌کنم دستور پخت آن را یاد بگیرم و در کشور خودم هم آن را بپزم.

به جا‌های تفریحی مشهد هم رفته‌اید؟
بله، طرقبه‌شاندیز را همراه با دوستانم دیدم و طعم‌ها و غذا‌های مختلفی را هم در آنجا امتحان کردم.

به حرم امام رضا‌(ع) هم رفته‌اید؟
بله بعضی وقت‌ها به حرم امام رضا(ع) می‌روم. می‌دانم ایشان یکی از افراد مقدس برای مردم ایران بوده و جالب است وقتی من هم به آنجا می‌روم احساس آرامش می‌کنم و این برای خودم هم حس جالب و متفاوتی است.

از زندگی در مشهد راضی هستید و دوست پیدا کردید؟
بله، اگر از زندگی حرفه‌ای به‌عنوان یک مربی ورزشی بخواهم بگویم، شرایط من برای یک مربی خوب است و دوستان زیادی هم در مشهد پیدا کرده‌ام که با آن‌ها اوقات فراغتم را می‌گذرانم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->